En Slödag!

Publicerat: april 6, 2011 i Morgon Bön

God morgon!
Här hemma ser barnen på musse och vovvarna sover gott.
Jag har precis slagit mig ner, Jag har gjort bort alla måsten (eller ja nästan) så jag kan ta en vilodag.
Det behövs verkligen. Jag är mör i benen efter alla prommisar, huden är grå och trött och framför allt så har jag fått munsår! Jag får det alltid när jag är trött.

Så för en gång skull ska jag lyssna på kroppen och bara vila.
Eller riktig vila blir det ju inte då jag har Lilleman men så gott det går.

Nu fick jag en myssjuk fluffig pudding i famnen. Luktar så gott efter gårdagens bad 🙂

Vad gör ni idag?

Kommentera

