Måndagslistan den 11 April 2011

Publicerat: april 11, 2011 i Måndagslistan :)

Denna måndag är jag glad för att:

♥  Min fina vackra flicka har äntligen kissat på pottan!

♥  Vi har haft en mysig helg med premiär grillning, vin, fint väder mm

♥  Felicia har varit så mysig och generös med pussar & kramar! Det gillas massor!

♥  Diskmaskinen är fylld och ska strax startas, Första maskinen är i gång och jag har plockat upp i badrummet.

♥ Lilleman har sovit hela natten!

♥  Jag har hittat den under bara hårinpackning!
Jag kan äntligen vara ljus utan att behöva spendera en massa pengar på en frisör.

♥ Jag har äntligen köpt nya underkläder. Det behövdes! Nu är mina bröst där som ska vara och inte hängandes nera vid knäna 🙂


Kika in hos Jenny till kvällen så får ni läsa andra som gjort måndagslistor. Super härlig start på veckan!

Trevlig Måndag & vecka allihopa.

Kommentera

