Vikten 15/4 -2011

Publicerat: april 15, 2011 i Eviga kampen om Kilona

Denna vecka blev det -0.8kg. Jätte nöjd med vågen och motionsbiten som blev 4h & 15 min. Med tanke på hur lite jag fått sova och haft fullt upp med sjuka barn så tycker jag att det är värt ett MVG!

Matbiten har varit jätte dåligt. Jag & Felicia har fikat nästan varje dag. Jag har små ätit nästan hela tiden och kvällarna har sötsugen varit enormt. Antagligen beror det på att mensen är på ingång, lite sömn och att alla rutiner varit upp och ner.

Jag hoppas att jag får ordning på matdelen fort för min mage har inte alls mått bra.

Kommentera

