Måndagslistan den 18 April 2011

Publicerat: april 18, 2011 i Måndagslistan :)

Denna måndag är jag glad för att:

♥  Barnen börjar bli friska. Felicia är nästan ok men hon måste komma igång med ätandet innan jag kan friskförklara henne. 

♥  Jag har fått vila under helgen. Har bara sovit hela helgen.

♥  Barnen leker så fint tillsammans.

♥  L har tagit natten med Lilleman som inte kunnat sova pga hostan

♥ I veckan måste jag shoppa massor. Har inte alls hunnit med att uppdatera barnens kläder.
Vilken tråkigt måste 🙂

♥  Barnen sover fortfarande så jag får lite egentid nu på morgonen. Det behövs om jag ska orka med dagen!
Jag är fortfarande väldigt dålig men bättre än i går.

♥ Den här veckan blir man kärring. Nja kanske inte så illa men fått världens ålders nojja. 30 närmar sig med stormsteg…

Kika in hos Jenny till kvällen så får ni läsa andra som gjort måndagslistor. Super härlig start på veckan!

Trevlig Måndag & vecka allihopa.

Kommentera

