Jag har mått bättre..

Publicerat: april 20, 2011 i Morgon Bön

God morgon.
Förkylningen håller sig envist kvar…

Jag hostar som en galning!, snor som tusan, röd näsa efter allt snytande, mensen kom igår och jag hade inte riktigt räknat med det (trodde det skulle ta en vecka till) så det enda som fanna hemma var bindor efter förlossningen. Jätte roligt!, finnarna bara förökar sig, ingen matlust, minsta lilla ansträgning så svettas jag floder och blir skakis.

Ja ni förstår. Jag har mått bättre men vad tusan nått måste ju vara bra.

Ingen matlust betyder även inge sötsug så det är ju hur bra som helst. hade det riktigt jobbigt förra veckan.
Jag får en bra mat vecka men ingen motion så det ska bli super intressant att se vad vågen säger!

Nu ska jag inta kopp nr 3 🙂

Önskar er en super bra morgon!

Kommentera

