Vikten 22/4-2011 -30kg!!!

Publicerat: april 22, 2011 i Eviga kampen om Kilona

Även om jag är mega sjuk så är det vägning. Denna vecka blev det -1.3kg. Inte så konstigt med tanke på att jag inte ätit något på hela veckan.

Motionsbiten blev det hela 0 minuter! Nytt rekord 🙂
Jag får hoppas att det inte blir allt för stort + nästa vecka när aptiten börjar komma tillbaka.

Jag hade tänkt bjuda på lite för & efter bilder nu när jag gått ner hela 30kg men min förkylning tog en ny vändning och igår fick jag sådan hemsk värk i örat. Smärtan har varit enorm hela natten så nu på morgonen blev det besök till doktorn. Doktorn sa aj aj när hon tittade i mitt öra och jag kunde bara hålla med henne. Infektion i vänster öra. Fick antibiotika och citadon mot smärtan. Det ska tydligen vara bra grejer så det gillas!

Hur som hava så kommer bilder men senare.

Kommentera

