För 26år sedan..(23 April – 1985)

Publicerat: april 23, 2011 i Morgon Bön

Föddes en liten flicka på Kalix bb
3,5kg tung och 51cm lång.

Familjens första barn.
Mamma Jaana 22 år och Pappa Håkan 26år.

Mommos & moffas första flickbarnbarn
Fammos & farfars 5:te barnbarn.
________________________

Jag har haft lite funderingar kring den här dagen men nu när den väl är här så känns det ok.
Jag har fått världens ålders noja. 30 närmar sig men jag har faktikst 4år kvar så jag tar den nojan när jag är 29år!

Har ni åldernoja?

Kommentera

