Vardagen är tillbaka.

Publicerat: april 26, 2011 i Morgon Bön

God morgon.
Här blev det uppstigning kl 04. Mitt jäkla öra gjorde så himla ont men nu börjar smärtan släppa. Det ska ta 2-3 dagar för antibiotikan att börja verka men nu har det gått 5 dagar och idag är det sista dagen för min kur. Det blir med andra ord ett besök till doktorn igen.

Jag vill bara bli frisk så jag kan njuta av mina prommisar igen. Tycker det är så himla svårt att vara duktig med maten när jag inte tar mina promenader. Får väl räkna med 1 vecka till, minst!

Annars? Jag ska försöka lägga upp bilder på det vi köpte igår men det beror på hur länge det tar hos vårdcentralen och hur dagen går. Första dagen jag ska göra allt själv.

Har ni haft det bra över påsken?
Vi hade det super. Ungarna har haft en jätte bra helg. Kan inte påstå att jag haft så mycket med det att göra utan deras pappa!

Tack älskling!!

Kommentera

