Nu jäklar!

Publicerat: maj 2, 2011 i Eviga kampen om Kilona

God morgon.
Här mår man som skräp. Både förkylningen och öronvärken som inte vill ge sig men även pga allt socker.
Nu blir det minst 7 dagar utan socker. Jag mår så mycket sämre med allt skit i kroppen.

Jag känner att jag håller på att tappa motivationen. Jag längtar inte längre efter mina prommisar. Denna gång ska inte bli som alla andra gånger. Jag ska inte ge upp. jag är ju så nära!

Jag kommer dock ha 2 undantag och det är naturligt socker i frukter och mitt sötningsmedel i kaffet. Det fixar min kropp men resten blir ett stort nej!

Minst 7 dagar eventuellt mer om jag behöver det.

Önska mig lycka till!

(Trevlig måndag föresten!)

Kommentera

