Utflykt med Dagis

Publicerat: maj 7, 2011 i Felicia 2år

Igår var Felicia på en utflykt med Dagis till en 4H gård.
Det var meningen att både jag & L skulle med men jag fick snällt stanna hemma.

Felicia fick se alla djuren, klappa katten (Vilken tydligen var en höjdare) och även rida på en ponny men Felicia tyckte det var väldigt läskigt så hon satt bara där en kort stund 🙂

Jag hade verkligen vela delat denna upplevelse med våran prinsessa.
Det känns som om jag är den tråkiga föräldern som tar hand om allt skitgöra medan L är den roliga pappan.
Himla orättvist men det blir bättre så fort jag blir frisk.
Jag orkar inte det där extra utan bara det som måstes göra. (& knappt det)

Kommentera

