Titta vad jag kan!

Publicerat: maj 8, 2011 i Alexander 7 - 11 Månader

God morgon.
Hoppas ni haft en bra helg!

Titta vad min gosse kan! Snart så kan han sitta själv. Lilleman är fortfarande väldigt vinglig när han sitter så han får gärna vänta lite innan han kan sätta sig själv annars kommer det bli många tårar!

Några få krypsteg har vi även hunnit med i helgen. Farmor & farfar kryptränande sonen i måndags när jag låg i migrän och det har gett resultat 🙂

Fina fina pojke!  ♥

____________

Vad ska ni hitta på idag?

Jag ska ringa min mamma & Lillebror (som fyller år idag.)
Min fina mamma! Vi har bestämmt att vi åker upp till sommaren. Härligt att få se familjen och Fina Rantajärvi.

Kommentera

