Back on track!

Publicerat: maj 10, 2011 i Eviga kampen om Kilona

God morgon.
Här är det fullt ös som varje morgon.
Bompa förtrollar Lilleman och även storasyster!

Tvättmaskinen är i gång, diskmaskinen tömd och fylld, sängarna bäddade, jag är sminkad och hunnit med X antal koppar kaffe. Härligt att jag känner mig nästan som vanligt!

Men nu till rubriken.
Jag har fått tillbaka mitt sug efter att gå ner dom sista kilona. Nu ska jag bara få bort några dumma ovanor som kommit under mina sjukveckor. Jag har inte alls några posetiva förhoppningar till vågen nu på fredag men förhoppningsvis till nästa vecka.

Jag tog även min första prommis igår kväll. 30 min i sakta takt men oj vilken träningsvärk det gav! Inte så konstigt då jag legat i soffan i över 3 veckor! jag hoppas jag får upp min styrka och kondis snabbt. Längtar efter dom långa sköna promenaderna.

Så hur gick det med min sockerfria vecka? Nja inte alls bra. Jag trodde det skulle bli en enkel match men icke! Jag fick iallafall bort dom värsta fällorna – Fikabröd! Ny vecka- nya tag !

Jag ska be L Fota mig så jag kan slänga upp lite före och efter bilder.

Kommentera

