Hänga med pappa hela dagen!

Publicerat: maj 13, 2011 i Alexander 7 - 11 Månader

Idag är Lilleman ute med sin pappa. Först ut var det ett besök för bvc. Första gången L går själv med något barn (Han har följt med mig några gånger). Jag pratade med mamma och frågade om pappa ens följt med till bvc någon gång. Pappa var hemma så mamma frågade honom och pappa frågade vars då? Fick svar på min fråga 🙂

Vikt: 9295 g  
Läng: 71.2 cm

Dalat lite i vikten men inge vi måste följa upp. Efter bvc blev det en tur till Faster Kajsa och Lill Kusinen.

Felicia är på dagis och ni kanske inser vad detta innebär för mig? Jag är LEDIG! Helt otroligt. Jag har städat bort en massa tråkiga saker, sett lite greys och nu ska naglarna fixas. Bra blandning mellan nytta & Nöje!!
Får se när killarna kommer. Ska eventuellet hämta Flisan från dagis men hoppas L kommer hem innan det. Det är ju så mycket roligare när pappa kommer och hämtar!

Nu ska naglarna och nagelbanden få sig ett bad, filas, målas och oljas och bli masserade!

Trevlig helg!

Kommentera

