Shit vad otränad jag varit!

Publicerat: maj 14, 2011 i Eviga kampen om Kilona

Halloj.
Hoppas ni haft en super bra lördag.

Jag har precis kommit hem från en skogsrunda. När jag kommit upp för mördarbacken så kikade jag på klockan. Blev så himla nyfiken för jag var knappt svettig. Ser då att jag gått i 15 min.

När jag gick den rundan när Felicia var liten så brukar det ta 40-45 min och då rinner det svett på mig!!

Fick ta en extra runda för att få ihop lite minutrar och är nöjd med dagen. Fick ihop 40 min. Jag får nog börja ta en annan runda. Jag ska även kolla hur mycket jag går och hur långt.

Bjuder på en skuggbild. Himla poppis i bloggvärlden! 🙂

Kommentera

