Måndagslistan den 16 Maj 2011

Publicerat: maj 16, 2011 i Måndagslistan :)

Denna måndag är jag glad för att:

♥  Felicia mår bra. Aptiten är tillbaka och jag har en pigg och busig tjej här hemma.
Fröken fräken får stanna hemma och mysa med mamma.
Jag vill se att hon är helt ok. Troligen åt hon något knasigt.

♥  Jag har världens finaste ungar!

♥  Jag har börja med mina rundor i skogen igen.

♥ Det regnar och ska göra det hela veckan.
Behövs lite regn nu när det varit så varmt + att det skäljer bort pollen.

♥ Alexander har sovit bra. Hostar & snorar men kan sova iallafall.
Gnälligt under dagarna men det är helt ok.

♥ Lilleman kräktes upp en stor slemklump på morgonen.
Skönt att han kan få upp lite.

Kika in hos Jenny till kvällen så får ni läsa andra som gjort måndagslistor. Super härlig start på veckan!

Trevlig Måndag & vecka allihopa.

Kommentera

