Hej! Jag har anledningen till att..

Publicerat: maj 20, 2011 i Alexander 7 - 11 Månader

Mamma inte har tid att sitta vid datorn.
Jag har det lite tufft just nu med min förkylning och någon utvecklingsfas som mamma kallar det.
Jag vill inte bli lämnad ensam och om mamma måste gå på toaletten utan att ta med mig så vrålar jag!
Jag har starka lungor.

Just nu ligger jag & sover och om jag känner min mamma väl så springer hon omkring som en stressad höna och plockar upp allt jag & syrran stökat under morgonen.
Men vad vet jag för jag sover men mina leksaker ligger alltid i sina lådor när jag vaknar.

Vi önskar er en Trevlig helg!

(Veckans vägning uteblir idag. Uppe halva natten och klev upp precis innan det var dax för Flisan att gå till dagis)

Kommentera

