Lite sömn..

Publicerat: maj 26, 2011 i Morgon Bön

God morgon.
Jag & Felicia ser på bompa och Lilleman sover. Jag ska strax klä på mig och fixa det sista innan det blir dagis.

Som jag skrev igår så blir det otroligt lite sömn just nu. Det finns helt enkelt inte tid för allt jag vill och borde göra.
Förutom att ta hand om barnen, hemmet, matlagningen ska jag hinna med min motion och lite tid med L på kvällen. Jag & L har börja se en serie och igår var vi i säng först 23.30 och i samma veva började Alexander krångla så jag somnade först efter 01 och uppstigning 05. Det funkar inte.

Imorgon är förskolan stängd och L är hemma så då ska jag sova. Imorgon är det även vägning och jag har en känsla av att det inte blir så bra och jag tror mycket beror på sömnen för Motionsbiten har verkligen varit super!

Massa svammel så här på morgonen 🙂

Får ni sova på nätterna? Jag skulle behöva 6-7h för att fungera bra.

Kommentera

