Cellprovtagning..

Publicerat: juni 1, 2011 i Våran Dag.

Nu har jag äntligen tid att sitta ner en stund.

Jag har varit till mvc för cellprovtagning och det gick jätte bra. Inte världens roligaste men ett måste. Detta var första gången för mig. Jag har varit gravid båda gångerna jag fått kallelsen.
Nu ska man bara vänta på resultatet.

(Jag har även blivit förkyld igen! Behöver jag ens skriva hur less jag är på detta….?)

Det känns som fredag idag. Kanske för att det är helg i morgon.
Har ni några planer för helgen?
Vi hade tänkt åka till Kolmården men får nog ställa in. Tror inte jag orkar med det.

Kommentera

