Vikten 3/6-2011

Publicerat: juni 3, 2011 i Eviga kampen om Kilona

Det blir lite si så där med blogginlägg under långhelgen men här kommer en uppdatering om vikten.

Denna vecka blev det +-0. Helt ok med tanke på hur mycket skräp jag ätit. Blir extrta sugen på socker när jag är sjuk. Jag mätte mig förra veckan och nu visade måttbandet -2cm i midjan. Det tackar vi för 🙂

Motionsbiten är jag grymt stolt över även fast det är få dagar jag rört på mig.

Fredag: Vila
Lördag: 30 min i skogen på morgonen. (1,5min joggning) Styrke: 2×30 sekunder plankan & 2x10st gäddhäng 🙂
Söndag: 30 min i skogen på morgonen. (2min joggning)
Måndag: 30 min i skogen på morgonen(2,5min joggning) styrke: 2×45 sekunder plankan, 30 situps & 2x10st gäddhäng.
Tisdag: Sjuk
Onsdag: sjuk
Torsdag: sjuk.

Jag hoppas jag är på benen igen på söndag eller måndag. bara jag sköter kosten och fortsätter med motionen blir det nog ett minus på vågen nästa vecka.

Kommentera

