Clownen Manne med Felicia

Publicerat: juni 8, 2011 i Våran Dag.

Bild lånad från googel —>

Dagen blev inte alls som jag tänkt!
Jag ser att det är en massa barngrupper som passerar våran lägenhet och tänkte att det är troligen en föreställning med Clownen Manne igen. Jag spanar efter min flicka och hennes dagis och ser Fröken K. Ropar till henne och frågar efter Flisan. Hon har gått lite tidigare med fröken J.

Regnet öser ner och efter lite velande så tar jag på mig bärselen och paraply. (glömde givetvis kameran hemma därav googel bilden) Hittar Felicia direkt och Flisan blev väldigt förvånad att se mamma.

Nu när vi äntligen fick se Clownen Manne så var inte Felicia speciellt road. Lilleman gjorde samma sak som sin syrra förre året. Gullunge!

Felicia visste inte riktigt vars hon skulle när föreställningen var slut. Tillbaka till dagis eller Hem? Fröken J frågade om dom skulle gå tillbaka och äta lunch och sova en stund så kan mamma komma efter Mellis. Givetvis lät det mer lockande än att vara hemma med mamma och lillebror 🙂

Alexander somnade i bärselen och den pojken väger! Min rygg är helt paj nu! (En hint till L.. Jag vill ha massage ikväll!)

Här hittar ni inlägget när vi försökte se Manne förra året 🙂

Kommentera

