Ett sent morgon inlägg.

Publicerat: juni 8, 2011 i Alexander 7 - 11 Månader

God morgon! (eller kanske god dag?)

Vi har det bara lugnt här hemma. Lilleman röjer runt på golvet och äter allt han ser ! (dax för en dammsugning kanske?)  Jag har satt mig i soffan för sonen har troligen blivit vampyr. Favorit just nu är att bita på sin mamma. Jag får byta kläder x antal gånger/dagen för jag blir nerdrägglad 🙂


En drägglis 🙂

Vad gör ni idag?
Jag hade tänkt köra en städdag men Liten sov hela 5 minuter så det blir nog en ”sitta på golvet” dag. Vi får helt enkelt se.

Kommentera

