Skatteåterbäring.

Publicerat: juni 9, 2011 i Morgon Bön

God morgon.
Jag har nyligen kommit hem efter dagislämning och en prommis. Inget blev som jag väntat mig.

När jag ska lämna Felicia så börjar hon gråta!! Det har aldrig hänt förut. Fröken K tog Felicia och jag gick därifrån med väldigt ont i magen. Fy att behöva lämna henne så där. Jag ringer Förskolan 10 min senare och pratar med Fröken J. Allt hade gått bra. Felicia lekte med vatten och hade hur roligt som helst. Fröken J blev väldigt förvånad att Flisan blivit ledsen.

Nu till mitt försök till en promenad. Lilleman ville inte alls vara i vagnen. Jag misstänker att det är pga värmen. Mina barn är väldigt känsliga mot värmen. Det kanske alla barn är? När jag precis kommit till skogen så vänder jag om för Lilleman bara vägrar. På väg hem och han somnar. Vänder fort om igen för att gå min runda. När jag kommer till skogen så vaknar han igen! Han är vansinnig så vi vänder om igen och han somnar. Vågar inte gå mera ifall att han vaknar så jag går hem. Nu sover han gott i vagnen. Jag fick ialf ihop 30 min.

Det var liten del av min morgon.

Nu till rubriken.
L fick sin skatt igår och jag loggade in på nordea och såg att min kommer i morgon och då är jag 2139kr rikare. Det tackar vi för!
Har ni fått eran skatt eller måste ni betala tillbaka?

Kommentera

