Vikten 10/6 2011

Publicerat: juni 10, 2011 i Eviga kampen om Kilona

Nu är jag inne och svalkat mig lite. Sjukt varm ute. Vågade bara ligga ute ca 40 min även om jag har solskydsfaktor 50. Jag bränner mig så lätt.

Nu är det ”bara” 5.7kg kvar. Känns så himla mycket!

Denna vecka blir det -0.2kg. Jag är förvånad över att det inte var ett +. Motionsmässigt blev det väldigt dåligt men jag joggar varje gång jag är ute. matmässigt har det varit fruktansvärt så jag förstår inte alls mitt minus.

Jag har börja skriva upp allt jag äter (& räknar kalorier) och jag trodde jag åt väldigt lite. Trodde att jag åt för lite och det kanske var boven varför jag inte går ner men fick ett ordentligt uppvaknande! Det ska jag fortsätta med så jag ser svart på vitt.

Bara att kämpa på!

Kommentera

