Måndagslistan den 13 Juni 2011

Publicerat: juni 13, 2011 i Måndagslistan :)

Denna måndag är jag glad för att:

♥  Jag har haft en super helg! Shopping med Jill på lördag & 1 års kalas igår.

♥  Det är svalt ute! Så himla skönt att slippa svettas floder så fort man går ut.

♥  Mina naglar är så himla långa! Kanske fåfängt men för en nagelbitare i många många år så är det stort!

♥  Jag håller på att testa en ny kräm och jag är imponerad. (Det är en 7 dagars kur och när den är slut kommer det ett inlägg om det)

♥ Jag orkade jogga hela 5 minuter med bra fart på morgonen ( + 26 minuters prommis). Jag är grymt imponerad för att jogga är sååå tråkigt. Hejja mig! 🙂

Kika in hos Jenny till kvällen så får ni läsa andra som gjort måndagslistor. Super härlig start på veckan!

Trevlig Måndag & vecka allihopa.

Kommentera

