Akut hos Tandläkaren :(

Publicerat: juni 14, 2011 i Våran Dag.

God kväll!

Dagen började med ett samtal till tandläkaren! Bättre start på dagen hade jag vela ha..
Min visdomstand har växt snett ut mot kinden och skaver så jag har ett stort sår som gör himla ont.

Tandläkaren var ett pucko och envisades om att smärtan kom från ett hål jag hade. Efter mycket om och men så lyssnade kärringen och tittar efter noga och ser hur illa det är och slipade ner en del av tanden. Det blir att dra ut tanden om problemet kommer tillbaka.

Hålet som kärringen hittade ville hon göra en tillfällig lagning (som kräver bedövning!!) men det tackade jag nej till. Inte en chans att jag ska behöva gå igenom något sådant hemskt 2 gånger!!

Jag har aldrig haft hål men av allt jag hört så är det inget jag vill uppleva.
Detta var första gången jag gjort något så här avancerat. Jag har endast tagit bort tandsten förr.

Alexander var med mig och sov igenom det hela medan hans mamma torterades!!

Det var min hemska dag. Hur var eran?

Kommentera

