En sån där blä förmiddag!

Publicerat: juni 15, 2011 i Våran Dag.


En glad skit men oj så han kan stöka..

Vilken förmiddag. Allt har känts så blä, Troligen pga mensen. Hemmet är stökigt, jag känner mig uppblåst, trött, orkade inte med morgonrundan (IGEN..) mm

Liten var så himla trött så han fick äta flaskan i vagnen medan jag snabbt gjorde mig i ordning för en runda.
Shit vad jobbigt det var att gå med vagnen. Längde sedan sist. Jag är väldigt mör i benen nu. Skönt!

Solen har kommit fram och livet känns lite lättare efter att få svettats lite. Nu ska jag försöka få i mig något innan Liten vaknar och försöka städa upp lite om tiden finns.

Tänk att motion kan få en att må så bra!

Kommentera

