Vikten 17/6 2011

Publicerat: juni 17, 2011 i Eviga kampen om Kilona

God morgon.
Man och barnen har lämnat hemmet. Jag lämnades kvar med en lägenhet som är i lätt kaos 🙂
Jag har precis tagit ett städrace här hemma och ska fortsätta mitt plockandet innan jag ska börja tortera mina vovvar 🙂

Nu till vikten:

Denna vecka blev det -0.4kg! Vågar man hoppas att platån gett sig?
Motionen har sett ut så här under veckan:

Fredag: Morgon 27 min prommis (+ 3 min joggning)
Lördag: Morgon 24 min prommis (+ 3 min joggning)
Söndag: Morgon 26 min prommis (+ 4 min joggning)
Måndag: Morgon 26 min prommis (+ 3min löpning & 2 min joggning)
Tisdag: långsamprommis 30 min
Onsdag: Morgon 31 min (+ 2 min joggning)
Torsdag. Vila

Jag är nöjd!

Kommentera

