Är jag ens vaken?

Publicerat: juni 21, 2011 i Morgon Bön

God morgon.
Idag blir en lång dag! Lite sömn och tidig uppstigning. Alexander sover gott nu och Felicia har precis vaknat. Sovit nästan 1h. Får se om det blir dagis idag. När hon somnar på morgonen brukar sjukdom vara orsaken eller så är hon bara trött. Får se hur energi nivån är. Just nu är fröken väldigt upprörd då hennes pappa gått till jobbet. Lika bra att låta henne vara.

Vad ska ni hitta på idag?

Jag ska strax byta om och sminka mig. Brukar kännas bättre då.
Jag håller även på att ploppa håret just nu. Gjorde det igår och sovit med det men sidan jag sovit på blev nästan rak och den andra sidan blev det grymma lockar så jag gör om det. Ska försöka ta en bild senare!

Kommentera

