Ploppning

Publicerat: juni 22, 2011 i Våran Dag.

Det var inte det lättaste att ta en bild på sitt eget hår!
(Jag ser nu att jag måste rätta till mina hår nålar *ha ha*)

Så här ser mitt hår ut efter att jag ploppade det igår morse.
Då har mitt hår genom gått en prommis i ösregn, sovit med en knut mm.

Normalt skulle jag knappt få så lockigt även om det var nygjort. Efter ett dygn skulle allt falla platt.
Jag hoppas att balsammetoden ska göra mina lockar mer definerade som det gjort för så många!

(Detta är ett tidsinställt inlägg. Just nu är jag på Flisans dagis på midsommar fest!)

Kommentera

