Regn ute men sol inne..

Publicerat: juni 23, 2011 i Våran Dag.


Min hjälpreda eller hjälp och hjälp men ack så söt!

Idag kör jag & Lilleman ett städrace här hemma, regnet öser ner så det är perfekt städväder!
Vi plockar bland leksakerna, rensar upp i bokhyllan ja helt enkelt sånt där super tråkigt. Nu ska det bara tvättas resten av dagen och lite mera plock men nu har jag lunch rast.
Lilleman vill inte sova idag (?) så när han slocknar ska jag lägga mig i soffan och glo på någon serie.

Vad gör ni?

Kommentera

