Vikten 24/6-2011 Midsommar!

Publicerat: juni 24, 2011 i Eviga kampen om Kilona

God morgon.
Vill passa på att önska er alla en super mysig midsommar!
____________________________________________________________________

Vikten är nu hela 1kg mindre än förra veckan! Känns så jäkla bra att platån är över för denna gång. Skönt att vågen visar det jag har presterat.

Träningen under veckan:
Fredag: Prommis 20 min
Lördag: Prommis 20 min + 5 min joggning
Söndag: Vila
Måndag: Prommis 28 min + 2 min joggning. 30 min pilates.
Tisdag: Prommis 15 min + 47 min prommis
Onsdag: prommis 25 min + 2 min joggning
Torsdag: prommis 60 min.

Jag är väldigt nöjd med veckan. Bra mat (Lite extra gott men det känns som semester redan..) och bra motion. Jag hoppas jag kan öka joggningen snart men tar det lungt så benhinnorna klarar av det.

Mitt mål var att klara av 5kg till midsommar men det var innan jag visste om att jag skulle hamna i denna långa platå men 1.7kg klarade jag av.

Kommentera

