Dagens försök till outfit :)

Publicerat: juni 28, 2011 i Morgon Bön


Mimmi Tunika/klänning och rosa kortbyxa från H&M
(Helt omöjligt att kunna ta kort på Flisan numera..)

God morgon.
Idag fick jag sovmorgon till halv 8. Det behövdes!! L tog morgonen med barnen, hundarna och även lämnat fröken på dagis.

Jag har fått sådan hemsk hosta. Inte bli sjuk nu. Jag hinner inte! 🙂
Får se hur jag mår under dagen om jag tar en runda ikväll eller kör en vilodag.

Annars kommer dagen att bestå av kaffe, frukost (har inte hunnit äta ännu), plocka här hemma och bara ta det lungt. Kanske sitta ute en stund när pojken sover. Strålande sol och det kommer att bli en väldigt varm dag!

Vad gör ni idag? sol?

Kommentera

