Lite avis på min dotter..

Publicerat: juni 29, 2011 i Felicia 2år

Dagens outfit: Hello Kitty (en ny favvo) Linne och Short från h&m.
(Idag gick det lättare att ta en bild. Mutade med att vi ska skicka bilden till pappa så han får se hennes fina kläder)

Min stumpa har den turen att få hennes pappas pigment.

Lite avis blir man. Jag har fått ärva min pappas pigment som är kritvit och blir röd som en kräfta. Aldrig brun 😦
Mina syskon har fått våran mammas pigment. Väldigt rättvist!

Jag är väldigt glad att Felicia fått L:s pigment. Hoppas Lillebror oxå haft den turen!

Blir ni bruna eller är ni som mig och är kritvita?

(Felicias hår lever sitt eget liv. Åt alla håll och kanter..)

Kommentera

