Vikten 1/7-2011

Publicerat: juli 1, 2011 i Eviga kampen om Kilona

 

Vikten blev -0.2kg denna vecka. Tar det med en nypa salt. Fått min mens igen(??). Det var knappt 1 vecka sedan jag slutade blöda och den förra som kom var nästan 2 veckor tidig så nått knas är det med min kropp.


Träning

Fredag: Vila
Lördag: 55 min prommis 4,3km
Söndag: 63 min prommis 5,2km
Måndag: 27min 2,2km + 61 min 5,2km
Tisdag: 30 min 2,5km
Onsdag vila (10 min styrke)
Torsdag: 27 min 2,2km

Bild från min runda i skogen jag tog under veckan.
Helt underbart att gå vid märlaren. Skogen som luktar grönt och fräsch och lukten av vattnet. Kan inte bli så mycket bättre. Mitt paradis.

Nu kommer det att vara ett uppehåll av uppdateringar kring vikten då jag inte kommer att vara hemma men träningen kommer att uppdateras på fredagar som vanligt.

Önskar er alla en Trevlig Fredag & Helg!

Kommentera

