Hemma i byn

Publicerat: juli 4, 2011 i Familjen + Mitt andra hem


Startade morgonen med en morgonprommis runt byn.

Nu är vi hemma. Äntligen.
Bilresan tog nästan 15h och barnen var otroligt duktiga. Alexander kinkade lite i början men sen gick det galant.

Jag har varit på en morgonrunda, badat bastu, lekt med barnen, sett när min dotter trippar över gräsmattan för att kika på sin mommos fontän och klaga över att hon måste ha skor. Riktiga stadsungar jag har 🙂

Nu sover familjen och jag ska strax lägga mig och sova en stund jag med.

Kommentera

