Träningen denna vecka

Publicerat: juli 9, 2011 i Eviga kampen om Kilona

God morgon.
Blev ingen vikt igår pga att jag är hemma i byn.
Träningen blev det inte mycket av pga värmen och min utmattning.

Det enda på hela veckan blev:

Tisdag: Morgon prommis 30 min 2,8km + Cykling på kvällen 50 min 1,4 mil.

Jag har inte suttit på en cykel på minst 7-8år! Så jag är grymt nöjd.

___________________

Min pappa & L åkte igår och köpte en AC så jag njuter av att det äntligen är svalt! Underbart.
Dagens planer blir att vakna till och eventuellt åka till Finland för att gå till mommo & moffas grav + Farmor & farfars grav om ligger i grannbyn. annars vet jag inte.

Vad gör ni idag?

Kommentera

