Besökt mommo & Moffa.

Publicerat: juli 12, 2011 i Våran Dag.


Hunden som jag skickade till moffas begravning står fortfarande kvar efter snart 3år och vaktar.

Igår besökte vi graven. Jag ser mina morföräldrars namn på stenen men förstår inte att dom är borta.
Jag kunde inte delta på begravningar då jag var ordinerad sängläge när jag väntade Felícia.
Jag hade verkligen behövt se när dom sänktes ner i graven för att förstå innebörden.

Kanske att jag hade behövt åka till deras hus som mina kusiner flyttat in i och se att dom inte är kvar men ärligt så våga jag inte. Jag vill inte förstå..

Kommentera

