Tokmamman biktar sig – ÅNGEST!

Publicerat: juli 17, 2011 i Bikten

God morgon.
Jag har vaknat med världens tryck mot bröstet och svårt att andas.
Det är inte svårt att gissa varför. Jag har sådan grym ångest över att behöva visa mig i bikini och lite kläder i Grekland. Löjligt, absolut. men ändå finns det där.

Jag har för fasiken gått ner mer än 30 kilo, har ett bmi på 25.5 och något kilo till och jag räknas som ”normal”.
Det är knappast någon som komer att titta och tänka – Jäklar vad fet hon är.

Så jäkla löjligt. Jag borde vara stolt över min kropp & det är jag men med kläderna på.
Jag hoppas verkligen att min rädsla och ångest försvinner när vi väl är på plats men just nu känns det förjävligt.

Kommentera

