Jag & Mitt hår.

Publicerat: juli 28, 2011 i Våran Dag.

Idag har jag en sån dag ”jag hatar mitt hår dag”.
Idag är jag så less på att vara blond. Håret skiftar i alla nyanser.

Det är fasiken myket lättare att vara mörk.
Jag har lite funderingar på tona det lite mörkare, typ mellan blond. jag vill absolut inte vara brunett/svarthårig men inte så här ljus. Urs jag vet inte.

Ljus eller mörk? Hur ska man veta?
Är jag mörk vill jag vara ljus och tvärtom.

Jag klippte mig igår och man får verkligen vad man betalar för. Klippningen kostade 180kr och från att dom började tvätta håret tills jag var klar tog det 15min! Nöjd. Nja inte direkt. Tanten klippte av 1dm av mitt hår. Lite för mycket enligt mig men samtidigt bra att bli av med allt det slitna.

Jag fortsätter med Balsammetoden och är sååå nöjd. Hojta till om ni vill veta mer så kan jag knåpa ihop ett inlägg om det.

Kommentera

