Jag är TRÖTT!

Publicerat: juli 31, 2011 i Morgon Bön

God morgon.
Idag är jag trött. jag har fått sovmorgon dom senaste dagarna men idag var det L:s tur och jag är helt färdig. Även fast jag har fått sovmorgon i flera dagar är jag jämt trött och grinig.

Det är ju inte så konstigt.
Under 3år har sömnen varit en stor brist i mitt liv. Jag hann precis få Felicia sluta med nattätandet innan jag fick svårt att sova pga grav med Alexander.

A ja om 10-15år så kommer väl ungarna sova jämt och då klagar man väl över det 🙂

Måste ta en funderar hur jag ska få Alexander att sluta att äta på nätterna. Det var ljuvligt när jag fick sova på nätterna i flera veckor. Varför han började äta igen på nätterna vet jag inte & Lilleman visade klart och tydligt att han absolut inte ville sluta med det.

Önskar er en trevlig Söndag!

Kommentera

