Måndagslistan den 1 Augusti 2011

Publicerat: augusti 1, 2011 i Måndagslistan :)
Denna måndag är jag glad för att:

♥ Jag har världens finaste familj! Tänk att jag & L har fått så underbara ungar!

♥ Jag kommer bättre överens med min kropp efter 1 vecka i bikini.

♥ Suget efter att börja träna börjar komma. Undra om jag ska ta en runda ikväll?

♥ L:s föräldrar kan ställa upp som barnvakt när vi behöver det.


♥ Vi har storhandlat. Något jag älskar att göra. Hittade mild toning så jag ska ta och fixa håret under veckan.

♥ Sista veckan av semstern sen börjar vardagen med jobb för L och Dagis för Flisan.
Har ni semster ännu eller har allvaret börjat?

Kika in hos Jenny till kvällen så får ni läsa andra som gjort måndagslistor. Super härlig start på veckan!

Trevlig Måndag & vecka allihopa.

Kommentera

