New moon eller Eclipse?

Publicerat: augusti 5, 2011 i Våran Dag.

God kväll.
Jag sitter här och ser på Playhouse med Flisan. Lilleman sover gott. Jag väntar på att Flisans program ska sluta och att fröken somnar. Jag är nämligen själv med barnen och så fort Flisan somnar ska jag krypa ner i soffan och se Twilight Saga. Jag har dock inte bestämt mig vilken jag ska se ännu.

Hmm svårt val ! Blir nog troligen Eclipse. Det var länge sedan.
Känsla av att Fröken fräken kommer vara uppe länge bara för att jag vill att hon ska somna, Brukar vara så.

Gillar ni Twilight?
Jag är besatt. Sett filmerna flera gånger, Läst böckerna flertal gånger och även lyssnat på böckerna många gånger. (Både på svenska & Engelska)

Kommentera

