Vikten 5/8-2011

Publicerat: augusti 5, 2011 i Eviga kampen om Kilona

Fredag igen (veckorna rusar förbi) och dax för en uppdatering kring vikten och motionen.

Denna vecka blev det -0.8kg. Helt ok. Jag hade dock hoppats att jag skulle komma in i dom rätta banorna och sluta med mitt kvällsätandet men vi har ju fortfarande semester 🙂

Skyller även på semester angående motionen för jag har inte rört på mig alls.
Nästa vecka är det vardag igen. Jag är så sjukt trött hela tiden. Behöver nog mina vanliga rutiner igen.

Kommentera

