En vanlig mat dag.

Publicerat: augusti 9, 2011 i Eviga kampen om Kilona

Tänkte visa er vad jag ätit idag.

20110809-182255.jpg
Frukost: hårtbröd, kaviar, äggvita, lättfil, musli och ett glas c-vitamin.

20110809-182454.jpg
Lunch: fullkorns spagetti, carbonara sås, kassler, paprika.

20110809-182806.jpg

Mellis: Hårt bröd, kaviar och äggvita

 20110809-182824.jpg 

Middag: Paprika, majs, rösti, kassler & Bearnaise

Kalorier: ca 1300 (inräknat alla mina koppar kaffe + mjölk) Det är vad jag brukar äta under en dag. Väldigt mycket kolhydrater för att vara mig men så blir det ibland.

Det kanske slinker ner något gott till kvällen 🙂

kommentarer
  1. Jannica skriver:

    Ser bra ut 😀

  2. Åh vad hungrig jag blev nu haha..

Kommentera

