Morgon rundan med puddingarna avklarad

Publicerat: augusti 10, 2011 i Eviga kampen om Kilona, Morgon Bön

20110810-064753.jpg

God morgon. Jag har startat morgonen med en seg Prommis i duggregn. Ynka 15min men bättre än inget.

Dagens göra blir allt de vanliga (fixa hemma, lämna F på dagis, göra i ordning lunch och middag mm mm) och om lilleman tillåter ska jag forska lite kring mitt tränande till hösten.

Måste man träna på gym eller kan jag köra hemma?

Det är mina planer. Vad ska ni hitta på??

kommentarer
  1. SOm sagt jag är med sugen på att byta…men dina inlägg..hur flyttade du med dom?
    Kankse man ska göra dig sällskap på wordpress! 🙂

    KRAM

  2. Å just det, finessen med att kunna lösenskydda vissa inlägg är ju toppen! Ytterligare än anledning till att byta!

  3. Det är nog lättare att köra på gym. Det är nog alldeles för enkelt att smita från hemmagym 😉
    Kram

  4. Jag googlade och hittade sidan som jag tror du pratar om!
    Jag har skaffat en blogg (annacondas.wordpress.com) men jag tror ändå jag håller min paus ett litet tag till..Ska se om jag kan få lite hjälp med ny personlig design där också för där är man lost kan man säga! Haha!

    Men ja, i vilket fall känns det som att jag kommer åter snart. 🙂

    KRAM

    P.s Vad var det du tyckte var krångligt när du flyttade över inläggen? Tänkte utifall jag får samma krångel..

  5. Finns ju massor av hemmaövningar man kan göra, jag har börjat med en typ av situps som mamma lärde mig att man kan göra om man får ont i nacken av vanliga situps. Och plankan finns det, lyft med typ fyllda petflaskor, rumplyft, hoppa hopprep, armhävningar, m.m. Finns riktigt mycket 🙂

  6. malin skriver:

    Ja det går att träna hemma men då gäller det att ha en jäkla disciplin för att få det gjort, går man till gymmet så är det ju enbart träning som gäller.
    Kan du inte börja med gruppträning? Typ bodypump om du inte vill träna ute i gymmet? Och det finns en mängd olika konditions valmöjligheter
    Har du någon kompis att träna med? Brukar också vara bra för att pusha varandra och verkligen komma i väg till gymmet.

  7. Sv: Nej verkligen inte.. Så jag måste prata med läkaren och höra hur det där är. Om livmodertappen alltid kommer vara försvagad eller om den blir starkare igen med tiden.

  8. Sofia skriver:

    Vill gärna ha lösenord 🙂 (mail: Sofia_j@live.se).

    Ang träning så tror jag att det bästa alternativet är att ta sig hemifrån. För mig kan det ibland vra en morot att få komma iväg en liten stund, vara själv och få längta hem lite 🙂

Kommentera

