Leksaker överallt!

Publicerat: augusti 11, 2011 i Morgon Bön

20110811-075856.jpg
Man kan bli smått galen på alla leksaker!

God morgon! Vi håller på att göra oss i ordning så vi kan gå till dagis. Jag ska strax börja plocka upp leksakerna. Ligger utspritt över allt! Gillar inte när man inte kan gå 1m utan att trampa på något. Plockar ni ofta upp Leksaker?
Vi gör det oftast 2gång/dagen! Alltid när barnen lagt sig på kvällen.

Dagens göra? Massor men får se hur mycket jag hinner och hur mycket Alexander tillåter 🙂

Vad ska ni hitta på?

kommentarer
  1. Vi gör det på kvällen.. Jonah sprider inte runt så mycket leksaker längre, han leker oftast med samma leksaker, så det blir inte så mycket städ tack och lov.

    Jag ska bara ta det lugnt idag, vara hemma hade jag tänkt.. Städa och sen ta en dusch, storslagna planer 😛

  2. Fia skriver:

    Så¨där brukar det se ut hemma hos oss också =)

    Jag jobbar på Ica så vi har icas-matkasse 🙂

  3. Här plockas det konstant. Vi plockar inte ett visst antal gånger om dagen utan går man förbi nåt så plockar man upp de i farten liksom 🙂 Sen går man givetvis ett extra varv på kvällen och plockar in allt på barnens rum innan de lägger sig. Barnen har faktiskt blivit duktiga på att hålla sina leksaker på sitt rum nu sedan Alicia blivit lite större så de leker tillsammans där inne. Men visst drar de ut saker i vardagsrummet och köket också 🙂

    Här står tvättvikning och dammsugning först på schemat för dagen. Trist, men vad gör man 🙂

  4. Madelene skriver:

    Så har de nu börja se ut hos oss när våran dotter börjat krypa, så plockar leksaker minst 2 ggr varje dag =)

  5. Sandra skriver:

    Vi har inte kommit dit ännu (att det är leksaker överallt), men jag bara väntar på det. Alla säger att det är vad man får ägna kvällarna åt plus städning 😉

  6. Jag plockar upp leksaker hela hela tiden känns det som. mest för att det inte skall svämma över och för att man skall ta sig fram. Dock vill jag umgås och leka med barnen så jag prioriterar bort det ofta också och liksom blundar.

Kommentera

