Syndar kväll.

Publicerat: augusti 12, 2011 i Våran Dag.

Go kväll!

Hoppas ni haft en toppen Fredag! Jag har fixat och donat här hemma. Skönt att få bort det mesta innan helgen.

Ikväll blir det gott framför någon film. Jag kommer dock tänka på kalorierna men ett litet + får det allt bli på kalori intaget. Har ni något speciellt ni vill ha när ni ska unna er? Jag är en riktigt bakelse tjej. Älskar allt sånt men tyvärr innehåller väldigt mycket kalorier. Jäkligt synd 🙂 Därför finns cocosboll med till kvällen. ”Endast” 102 kalorier/boll.

 

kommentarer
  1. Sofia skriver:

    Mmm chips och cola zero här med 🙂 myskväll för mig själv det är grejer det!! (ibland iaf det får inte bli för ofta!!)

  2. malin skriver:

    Det blev kina mat , mums!! Jag har med haft ätardag, fick bli salta pinnar nu på kvällen eftersom jag redan ätit så mycket onyttigt i dag hahaha,

  3. Åsa skriver:

    man behöver unna sig också o det som jag tycker är viktigt är att det inte blir varje kväll…unna dig och njut denna fredag 🙂
    kram Åsa

Kommentera

