Mega sugen på allt sött!

Publicerat: augusti 13, 2011 i Våran Dag.

Gud så sugen jag är! Allt med mycket kalorier. Det är väl kroppens sätt att säga att den behöver mer bränsle. Ätit väldigt lite då jag har legat i sängen hela dagen.

Idag blev det bröd till frukost och de var länge sedan jag åt vitt bröd till frukost. Väldigt mycket kalorier som inte gör mig mätt.

Är ni mackmänniskor?

Jag ska strax lägga mig igen. Göra natt och hoppas jag mår bättre i morgon. Konstigt att man kan vara så trött även fast jag sovit hela dagen.

kommentarer
  1. Hej!

    Du, hur lösenordsskyddar man inlägg?

  2. Jag är verkligen ingen brödmänniska, skulle kunna leva utan bröd helt och hållet.. Det är sällan jag äter bröd, och gör jag det så blir det typ jämt en hårdmacka bara. Men däremot pasta, jag är en riktig pastamänniska!

    Sv: Jag har ingen aning vad jag har gjort.. Funderar på om det kan hänga ihop med att jag känner att jag håller på bli sjuk. Eller om det beror på att jag gör ju allt själv, så det har blivit en belastning för ryggen kanske.. Jag vet inte, men förhoppningsvis så ger det väl med sig så småningom.

  3. Jag är en brödmänniska, eller till viss del. Jag måste exempelvis ha smörgås till frukost för att bli mätt, äter annat också till men kan inte bara äta fil och müsli till frukost t.ex. Det måste finnas en brödbit med också, dock äter jag bara mörkt bröd 🙂 Tycker det är godast. Tar oftast en smörgås till kvällen också, men under dagen äter jag oftast inte bröd.

  4. annacondas skriver:

    Va bra! 🙂

    Ja visst är den fin! 🙂 Vi gillar Barbafamiljen! 🙂

  5. malin skriver:

    Nej jag är inte mycket för bröd faktiskt. Brukar köpa och ha i frysen i fall att men får nästan alltid kasta smör och pålägg för det hinner börja mögla =/

  6. VardagenVår skriver:

    Oh ja! Älskar att värma på brödet och sen ha på ett lager med bregott havssalt 😉
    Är jobbigt när man får såna sug.. speciellt om man försöker hålla ner kolhydraterna.. ja försöker iaf 😉

  7. Sandra skriver:

    Jag äter bröd varje dag, men försöker hålla det på en rimlig nivå. Men är jag hungrig så känns det ibland som att jag skulle kunna äta 10 ostmackor 😉

Kommentera

