Majssoppan kokar.

Publicerat: augusti 18, 2011 i Våran Dag.

20110818-101817.jpg
Felicias val till lunch..

Tyst i huset. Hundar och barn sover! Lilleman vaknar snart. Blir knas med hans tider igen! Nu lär han inte bli trött förän sent på eftermiddag och då är det omöjligt att låta honom att sova en stund för han vägrar vakna. Senare bekymmer.

Funderar på att dra barnen ut på en Prommis i vagnen. Jag behöver röra på mig och barnen behöver friskluft.

(Flisan mår helt ok! Ingen feber men snorig)

Nu en frappe innan gossen vaknar.
Vad gör ni idag? Sol?

kommentarer
  1. Jannica skriver:

    Jobbat 🙂 solit hela dagen 🙂

  2. annacondas skriver:

    ohja,det är skönt och behövs emellanåt! 🙂

    Jag hänger på, som sagt fast jag kommer köra lite på orbitreken också. 🙂
    Denna vecka har det hitills blivit mån:6 km promis (dock uppdelat på två ggr) tis:20 min orbitrek plus magövningar tors: 20 min orbitrek + magövningar samt en promenad på ca 3 km. 🙂

    Godmorgon! 🙂

Kommentera

