Vikten 19/8-2011

Publicerat: augusti 19, 2011 i Eviga kampen om Kilona


Denna vecka blev det + 0.5kg. Känns väldigt tråkigt då jag skött mina kalorier men jag vet att det beror på min mens som är på ingång. trist ialla fall men det lär bli bättre nästa vecka.

Motionen denna vecka:  Måndag: 32 min prommis, Tisdag: 28min prommis och Torsdag 20 min prommis.

Som ni ser lyckades jag inte helt med min utmaning. Hur har det gått för er andra?

Nästa vecka blir det 4 x (minst) 30 min. Hänger ni med?

kommentarer
  1. Sofia skriver:

    Nej vad tråkigt med plus, men som du sa – fortsätt som du gör så får du ett härligt minus nästa vecka 🙂
    Än sålänge så ser det bra ut för mig, mina dagis promenader blir 1 h om dagen 3 dagar i veckan och jag har gått varje dag sprang 47 min i mån och nästan 1 h i onsdags 🙂

  2. Ett plus på vågen är aldrig roligt. Men du var så duktig sist så du ligger ju ändå på minus 🙂

    Mamma är faktiskt en pojkkaning 😉

  3. Jag tror att tore är inne i en växt period, för han kan äta hur mycket som hellst nu 🙂

    Haha, jag man kan tycka att den ska heta pappa … men det är Edvin som döpt den och han var väldans bestämd om namnet 😉

  4. Jannica skriver:

    Jag tycker 0.5kg inte är alls dåligt. Sätt dig på toa och gör dina behov så är det borta 😉 Nästa vecka har du säkerligen minus 😀

  5. Aldrig roligt med ett + på vågen.. Men du får se det som så att det har ju gått otroligt bra för dig andra veckor 🙂

  6. malin skriver:

    Bra med inställningen att du försöker ta igen det nästa vecka, bara fortsätta kämpa =)

Kommentera

